mandag 4. april 2016

Strikke med Engelske oppskrifter?


Det finnes så mange flotte strikkeoppskrifter!! ...og mange av de har jeg funnet, er på engelsk. Dette har stoppet meg mange ganger...for jeg bruker så mye tid på å prøve meg fram til hva det nå måtte bety.....og da velger jeg heller noe annet. Det som er deilig med å strikke, er at man kan slippe å tenke så mye:)

Det finnes flere bøker man kan kjøpe, som kan hjelpe med dette....men når man har en datamaskin tilgjengelig, så er det for min del kjekkere å finne hjelpen her.
Jeg har ofte bare skrevet inn på Google foreks: K2tog knitting, og da kommer man rett til en snutt på Youtube som VISER deg hvordan dette gjøres. 
Ellers har jeg funnet en tabell her på "Finn din neste strikkeoppskrift.com", og den er fin å legge inn på FAVORITTER på din data....så har du den når du trenger den:)
http://www.strikkeoppskrift.com/engelske-ord-og-uttrykk

Lykke til med mange nye flotte oppskrifter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar