lørdag 2. mars 2013

Korsettkort / Corset Card

Når jeg først var i gang....så måtte jeg jo laget ett korsettkort som kunne lages litt enklere ,og som kan lages som ett kort vi som regel lager,med ett Bazzill ark delt i to.
Malen jeg har laget, består av 2 deler. Del ett Bazzill ark i 2 og brett den ene delen dobbel. Legg på malen, tegn rundt og klipp ut. Del 2 klippes ut og limes oppå med 3D dobbeltsidig tape, slik at delen står litt ut fra selve kortet.
Huller blir laget og isatt Eyelets. Tre i snor og knytt sløyfe.
Tre en blonde på en ståltråd slik at den blir lett å rynke, og lim den under kanten på utklippsdelen. Pynt med perler og annet du måtte ønske.
 Inni kortet har jeg klippet ut ett ark som jeg bare har limt tvers over kortet, og som blir som en lomme til en tag. Stempel her er det nye fra STAZ.

Malen CORCET CARD,kan du få hvis du sender en mail til : gitte@kreativehender.no
Kreteriene er at du er medlem på min blogg( du har trykket på den blå knappen på venstre side). 

2 kommentarer: