onsdag 13. februar 2013

Innbydelse laget av papirpose.

Her ser dere min innbydelse som er laget av en papirpose!
 
 Ta en papirpose og brett i 2. Lim bunnen fast KUN i sidene- slik at det blir en lomme du kan bruke til pengegaven, ett bilde eller annet du måtte ønske.
 Så er det bare til å pynte alle siden med flotte dekorark. Her har jeg brukt de nye A4 arkene vi har fått inn! Kjempefine! Jeg bruker STAZ sitt nye stempel på utsiden, sammen med papirroser. Jeg har laget en lås som blir montert under dekorarkene og som det er magnet inni.
 Inni lager jeg en innbydelse som jeg printer ut på ett ark og limer på ett hvitt ark, klippet ut til å passe ned i lommen, med ett dekorark med sølvswirler bak.
 Siden dette er en invitasjon til en konfirmasjon- synes jeg det var kult å lime inni ett bilde av konfirmanten da hun var liten......så husker alle hvor fort tiden går! :)
Samme framgangsmåte kan du bruke til å lage takkekort også.Lag disse til barnedåpen, bryllupet eller bursdagen....eller som et gratulasjonskort.

2 kommentarer:

  1. Smart måte å lukke posen på, det ble flott!!

    Ps : det kan være lurt å ta bort ordrebekreftelsen (er du en robot);)

    SvarSlett
  2. ???- ta bort hva? Denne PS må du servere meg med t- skei :)

    SvarSlett