torsdag 9. august 2012

Forhandler av AloeVera produkter
Nå er jeg forhandler av aloevera produkter for FOREVER.
Jeg har i alle år brukt disse-og har erfaring med produktene. Hvem kjenner ikke til den gode aloevera geleen som lindrer brannsår, myggstikk, solbrenthet...og mye annet.

En annen favoritt er Aloe Propolis Creme:
Aloe Propolis Creme er ypperlig for tørr hud. Den er både mykgjørende og fuktighetsgivende og absorberes raskt i huden. Produktet kan brukes over hele kroppen, både som hånd- og fotkrem, og som dag- og nattkrem. Om vinteren er den perfekt, ettersom den ikke er tilsatt vann. Den egner seg også godt til spedbarnsstell. Når du først har begynt å bruke Aloe Propolis Creme, forstår du fort hvorfor den er et av våre mest populære produkter.


En krem til alle småbarnsforeldre: ALOE HEAT LOTION.
(Liniment med mykgjørende og avslappende effekt. Inneholder bl.a. Aloe Vera Gel, mentol samt eukalyptus-, sesam-, jojoba- og aprikoskjerneolje. 118 ml.)


Hvem har ikke opplevd barn med voksesmerter, som ikke får sove?..ja kveldene kan bli lange.... :Da hentet jeg Aloe heat lotion, masserer inn kremen på foten i 2-3 min....og smertene avtar slik at barnet får sovnet ikke lenge etterpå. Virke har det gjort hver gang, og jeg har brukt denne i 20 år :) på 4 unger +meg selv....
Jeg har mye verk i bena. Selv om jeg er voksen for LENGE siden, sluttet ikke voksesmertene:) Aloe heat Lotion bruker jeg nå SAMMEN med Aloe MSM gel
(Den finnes i alle våre celler og er en nøkkelkomponent i bindevev og ledd. Det er en luktfri, klar gel som ikke gir flekker. Den påføres rikelig på huden og masseres inn
for å gi rask effekt. Den andre hovedingrediensen i Aloe MSM Gel er ren stabilisert Aloe vera. Aloe MSM Gel kombinerer disse to viktige ingrediensene med urteekstrakt og andre utvalgte ingredienser som tea tree olje, rosmarin-,melbær- og pilbarkekstrakt. )
Jeg smører meg først med Aloe Heat Lotion og Aloe MSM Gel rett etterpå. Jeg kjenner etter en kort stund, at området blir varmere og smertene avtar.


FOREVER BRIGHT TOOTHGEL
AloeVera tannkrem er spesielt bra for mennesker med sensitive tenner og tannkjøtt.
En aloe vera tannkrem dreper visse bakterier, motvirker dårlig ånde og plakk bl.a, samtidig som den polerer tennene uten kjemiske slipemidler som dessverre finnes i de fleste andre tannkremer. Dermed får en også naturlig hvitere tenner da kaffe og annet som farger tennene ikke får feste til misfarging:)Tannkremen er uten fluor...så for de som mener det er viktig å ha med, er det bare til å bruke fluorskyll i tillegg.
Denne tannkremen overrasket meg! Første gang jeg pusset med denne, var smaken ikke det helt store å skryte av....men vi prøvde da igjen, og da var den bedre.Det ble til at jeg valgte denne hver gang og tennene ble rene og fikk ikke dette sleipe belegget som etter annen tannkrem. Når tuba ble tom,ble den savnet fort:)
*******
Nå trenger dere ikke lenger LETE etter forhandlere av disse produktene, eller lure på HVOR dere finner de: MEG finner dere i hobbybutikken KREATIVE HENDER på Magneten kjøpesenter. Kom innom og få med en brosjyre.
Vil du ha en jobb på siden av skoleutdanningen?En liten jobb på si, for å komme deg ut litt?..eller bare ha mulighete til å kjøpe dine egne produktene billigere? Kom innom og sjekk dine muligheter. Du velger selv hvor mye du vil jobbe!

Spørsmål? Ta kontakt med meg på mail: gitte@kreativehender.no



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar