lørdag 17. mars 2012

Pop Art- Framgangsmåten:

Man begynner med å redigere et fotografi, slik at man får et bilde med markerte skygger, eller at man velger Posterize i redigeringsprogrammet og velger kun 2 farger. Da kan man etterpå gå inn og skifte disse fargene til farger man selv ønsker. Jeg har valgt mørk blått og lilla. Jeg bruker en Tracer Projector i mørkt rom, til å tegne over feltene til lerretet. Bruker en vanlig gråblyant for da kan stekene jeg ikke maler over, viskes ut.
Jeg velger en farge, og maler ALLE feltene som skal ha denne fargen først. Etterpå maler jeg alle feltene med den andre fargen jeg har valgt ut.

Da var bildet ferdig.....og skal altså forestille Eminem. Bildet måler 80x100cm og er til salgs for kr. 2900,-( porto kommer i tillegg)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar