lørdag 25. februar 2012

Mine malerier

Etter 13 år der jeg malte roser på porselen...som jeg ikke likte engang....tok jeg mot til meg og meldte meg på malekurs. Det ble en vending! Fantastisk å kunne miste seg i sted og rom, og bare male!
La ikke tankene hidre dere slik som med meg! KLART DU KAN MALE!
Man må bare finne sin stil. Min stil? Har ikke peiling.....men jeg liker å variere :)
Her er noe av det jeg har malt:


















































Det har ikke blitt så mye maling i de siste årene...men min kjære bror har holdt meg litt i ånde; han bestilte maleri av sin kjære Linda med deres sønn!

......det var bare det at nr.2 kom ikke så lenge etterpå....og da skulle det være ett med Far og datter også. HAR begynt på det for lenge siden.....men det ble satt til side...og her er vi i dag; venter på neste malebølge.


6 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte bilder du har malt,du er dyktig,skal du begynne å ha kurs i maling igjen?

    ha en flott helge videre,klemmer hege

    SvarSlett
  2. Wow, her var det utrolig mange fine malerier, du er kjempeflink:) Klem Kari-Mette

    SvarSlett
  3. Tusen takk- dere er snille.
    Håper på å inspirer andre til Å VÅGE.

    SvarSlett
  4. Så flink du er. Utrulig masse flotte malerier og andre kreasjoner. Klem Linda :)

    SvarSlett
  5. Ååååå du er snart ferdig... glede meg sånn... Du er bare den beste svigersøsteren i hele verden (smiske.. smiske)

    Og vi glede oss sinnsykt til dokker kjem nordover. :)

    Klem fra Linda C";)

    SvarSlett
  6. Fantastiske bilder. Elsker uttrykket ditt;-)

    SvarSlett